گزارشات مردمی :: اعتراض به عملکرد دادسراها

از آن‌جا که دادستانی کل کشور بر عملکرد کلیه‌ی دادسراهای سراسر کشور نظارت دارد و اطلاعات کسب شده از شهروندان می‌تواند مکمل این نظارت باشد، بنابراین شهروندان محترم می‌توانند در راستای ارتقای عملکرد دادسراها انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های خود درخصوص عملکرد دادسراهای سراسر کشور را در این درگاه مطرح نمایند.
برای پیگیری گزارشات ارسالی در این قسمت با شماره تلفن 38582636 - 021 تماس بگیرید.

1- فرم دریافت انتقاد یا پیشنهاد
شرح انتقاد یا پیشنهاد:
600 کاراکتر باقیمانده است.

2- فرم دریافت شکایت‌ها از عملکرد شعب دادسراهای سراسر کشور
چنانچه در یکی از شعب دادیاری، بازپرسی و یا اجرای احکام کیفری پرونده در حال رسیدگی و یا اجرا دارید و نسبت به عملکرد قضایی یا اداری شعب دادسرا شکایت دارید، میتوانید با تکمیل فرم ذیل و پیوست نمودن مدارک و دلایل درخواست خود را مطرح کنید.
لازم به ذکر است به شکایات مربوط به دادگاه و درخواستهای غیر مرتبط با دادسرا رسیدگی نمیشود.

مشخصات فردی
نام و نام خانوادگی:
نام پدر:
کد ملی:
شماره شناسنامه:
تلفن ثابت:
تلفن همراه:
ایمیل:
آدرس محل کار:
آدرس محل سکونت:
مشخصات پرونده
شماره 16 رقمی پرونده:
شماره 6 رقمی پرونده:
عنوان اتهامی:
سمت متقاضی در پرونده:
مشخصات دادسرا و شعبه
استان:
شهرستان/ بخش:
شعبه:
شرح شکایت:
1000 کاراکتر باقیمانده است.


مستندات و پیوست ها:




فایل های با حجم کمتر از 150 کیلوبایت قابل قبول هستند.


کد امنيتي:
 
امروز 4 فروردین 1398     ساعت 17:39

سخن بزرگان

امام کاظم (ع):

رجب ماه بزرگی است که خداوند(پاداش) نیکی ها را در آن دو چندان و گناهان را پاک می کند.

کلیه حقوق برای دادستانی کل کشور محفوظ است